fredag 5 oktober 2012

Stellas fredag

Idag fick Stella en ny tröja! Den har varit på hela långa dagen och hennes dag i tröjan har dokumenterats (för jag har inget bättre för mig)
Tröjan har testats på promenad! Den fick VG, inte vattentät men varm!
WP_000057 (2)
Var tvungen att tas ett mms kort för att Daniel skulle få se hur fin hon var i tröjan.
WP_000060
Den har hållit henne varm när hon tagit sin tupplur!
WP_000066
Den är smidig att leka med!
WP_000073
WP_000070
Och den funkar jätte bra att mysa med!
WP_000076
Daniel tyckte den var väldans chic också!
Bra gjort för att vara min gamla benvärmare som jag har klippt hål för bena i!
Sen måste jag ju skriva hur STOLT jag är över Daniel som har fått timanställning på SIS Hornö (LVM drivet av staten)! Efter 5 dagars arbetsprov så var de jätte nöjda med honom, höjde hans lön och berömde honom till tusen!! Grattis älskling!

Inga kommentarer: