söndag 7 oktober 2012

Helgmys

Vi har myst hela helgen! Tagit sovmorgon (eller Daniel har gjort det för jag sover inte längre än 08.00 på morgon nuförtiden), åkt ut nån kort sväng i solen, ätit väldigt god mat och njutit av lugnet!
Vi var och köpte hem saker till lillingen idag,främst till skötbordet som min svärmor, svägerska och hennes kille kom med i fredags. Så mjukt underlägg med överdrag, bepanten, kroppspuder (eller va fasiken det heter) och världens minsta blöjor till nyfödda, så söta! Så nu har vi ett skötbord i vardagsrummet, den får typ bara plats där och bordet har fylld med saker för en liten bebis..galet! Blir alldeles varm varje gång jag kikar på det!
På Ikea har de fått in världens finaste spjälsäng! Dock kostade den 1800 kr, vilket vi inte har råd med men ack va fin den är!
STUVA Spjälsäng IKEA Sängbottnen kan monteras i två olika höjdlägen.
Man sätter in lådor under. Bilden är skit tyvärr för den är väldans fin i verkligheten! Om vi har tur så hittar mina föräldrar min gamla vagga som jag och mina syskon hade, de ska leta efter den på den överfulla vinden i veckan *håller tummar och tår*
WP_000056 (2)
Det närmar sig nu på riktigt!
 

Inga kommentarer: