torsdag 4 oktober 2012

Denna torsdag

Så lagade jag lunch till Daniel på rester, vilket är ganska major! Jag har svårt för rester, men jag ska bli mamma så lika bra att komma över det! Rester är ju en hemmafrus bästa vän… Hursomhaver, efter Daniel åkt till jobbet tänkte jag bryta ensamheten med en tur upp till min arbetsplats men det var typ kaos där så jag hävde i mig en kopp te och tackade för mig vaggade hem igen. Tänkte att jag kunde gå ut med Stella en längre sväng men regn, kyla och Stella går inte bra ihop och hon totalt strejkade. Satte sig på sin hundrumpa och gnydde tills jag gav upp. Kanelbullensdag, ja men då kan jag ju baka tänkte jag. Men mina planer på att baka gick i stupet när jag upptäckte att jag inte hade köpt hem jäst så då fick denna dag dra åt fanders. Så resten av denna torsdag spenderas i soffan. Kass dag!

Inga kommentarer: