måndag 1 oktober 2012

Hmm måndag..

Även om måndagar egentligen inte är annorlunda mot säg en torsdag eller lördag för mig så tycker jag inte om dem! Jag tycker om lördagar och söndagar, ibland onsdagar! Måndagar tycker jag inte om! I mitt huvud så finns inte ordet MÅNdag utan DUMÅSTEdag, nu är vardagen tillbaka och det finns saker jag måste göra som jag har skjutit upp och måste ta det på måndagen och jag hatar det! Måndagar ger mig rynkor. Jag blir grynig på söndagkvällen över att nu är mina favoritdagar förbi och nu kommer en sug dag!
Min svägerska Johanna kom förbi igår och hängde lite! Hon alltid med sig nått åt mig <3 Denna gång var det en bunt med tröjor och en av dem har jag myst med hela dagen lång:
WP_000045
WP_000046
Och när jag var till affären idag så fick jag en komplimang att jag var fin i färgen! Man tackar!
 
Nu väntar jag på Daniel som har haft sin första dag på en ny arbetsplats, han ringde vid lunch och lät nöjd o glad, berättade att det gick bra! Du rockar Daniel!

Inga kommentarer: