torsdag 18 oktober 2012

Fix och stök

Idag satte vi in babyskyddet (bilstolen) i bilen! En liten milstolpe som visar hur nära det börjar bli. Hög mysfaktor på en regnig kall torsdag!
Och visst börjar det närma sig nu, det känns i kroppen på olika sätt att nått är nu på G och jag drömmer som en galning. Mest om att jag går runt med lillen i en svampkorg och lingonmössa??

Jag har ALDRIG tyckt om svenska höstäpplen, har tyckt att de är mjöliga och för syrliga men nu kan jag inte få nog av dem. Daniels fel, han köpte hem äppelsorten Aroma. Nu är det den och Ing-Marie som måste vara hemma! Jag måste MÅSTE ha ett äpple på natten (detta är sen minst 3 månader tillbaka, varje natt) som jag skär i klyftor och mumsar på varje gång jag är uppe på toa. Jag skulle tappa förståndet om det inte fanns hemma ett äpple för natten och som sagt – det är inte vilket äpple som helst, utan antingen Aroma eller Ing-Marie! Jag har inte under hela min livstid ätit så mkt äpplen som jag sätter i mig nu! Får se om det försvinner helt när lillen kommit ut, om ens kommer kunna se på ett äpple igen!

1 kommentar:

Lina sa...

Nu är det ju supernära. Jag ska leverera en "bra att ha-påse" till jobbet så får Daniel ta med den när han är där ;-) Och så ska du få veta en bra sak som inte jag visste, när han väl ska ut: Ta tills du dör (äsch du dör inte på riktigt, så farligt är det inte) för när han är ute försvinner ALLT ont och du har världens finaste på magen! Det är sjukt! Jag skulle göra det tusen gånger till för att få just den stunden! /Kram Lina