måndag 8 oktober 2012

Den dagen i veckan

Japp, vi är vid den dagen i veckan..måndag…urk! Tvättstugan väntar på våran stora hög med kläder som jag kommer tillägna tisdagen åt att vika! Idag äter vi riktig husmanskost och gör kvällen lite mysigare med efterrätt (Ett helt äpple ugnbakad med kanelsmör, mandel och massa vaniljsås) och mys framför tvn.
Jag har samtal med lillingen i magen att han får gärna komma nu! Igår hade jag  förvärkar som fick mig att på riktigt fundera på om det var dags, men det var det icke! Vill ha min bebis nu! Ananas, hallonte och färdknäppar kan nu börjas missbrukas på riktigt! Jag är över att vara gravid!
Men fram tills lillingen kommer så ställer Stella upp:
WP_000084
Som gärna utnyttjar läget! Skämmer nog bort henne totalt när det gäller mysstunder!

Inga kommentarer: