tisdag 23 oktober 2012

Mäe!

Drömde i natt att vattnet gick och att värkarna satte igång! Jag vaknade upp och hade förvärkar (bara..) och kände – MÄE!! Va fan! Eskalera eller lägg ner! Det las ner efter ett par timmar. Så jag har knappt sovit och känner mig sur. Korkade drömmar!
Igår fixade jag med lillens nappflaskor, köpte ett startkit för ett tag sen. Kokade och sorterade står de nu i köksskåpet. Kläderna är tvättade och skötbordet är fyllt och redo för användning. Ska nog sätta ihop babysittern nån dag, den kanske lockar ut honom =) Imorgon är det dags för bm och mätning. Nästsista inbokade mötet, de sista har hon tagit efter bf datumet eftersom förstaföderskor (70 %) går över tiden..jag vill INTE gå över tiden *sur*
Okej, positiva och roliga saker! Lina har en varit på barnmässan och har tagit med sig lite saker till oss, de är på jobbet och Daniel tar med sig det imorgon. Blir så glad när man får såna överraskningar – att vi är tänkta på <3
Johanna kan förhoppningsvis ta med sig vaggan och komma med den om ett par veckor!
Vi ska upp till Mora över julen, med förutsättning att alla mår bra och lite beroende på hur Daniel jobbar. Men vi har satt det som mål att vi ska upp, vilket gör mig väldans glad! Tycker verkligen om julen i Mora!
Jag fick tag på ett par stövlar som jag har velat ha sen ett år tillbaka på Ellos idag!
Shoes by ellos  Stövel
Med 50% rabatt, hurra!
Har julmust hemma och hallonmunkar hemma! Och äta lunch till Hem till gården är inte fy skam!

Inga kommentarer: