fredag 3 februari 2012

3 feb 2012

Blev hemskickad från jobbet igår, var så jäkla trött och yr. Min chef sa flera ggr under dagen att jag var blekare än vanligt och matade mig med frukt. Tillslut tyckte hon att hälsar går före och skickade hem mig! Skönt för jag hade inte pallat ett till arbets dygn. Är helt jävla utmattad!
Daniel tog ut mig på lunch idag, sushi!! Yay, älskar ju sushi! Sen köpte han mig en jätte fin present. En kista i svart och vit till mina underkläder! Jag har den bästa fästmannen ever!
Bröllopsplaneringen är i full fart! Nu letar vi efter en passande lokal, i dalarna helst i mora området. Först ville inte Daniel gifta sig i dalarna men efter lite övertygelse så gav han med sig! Jag vill så gärna gifta mig där, känner mig hemma där och har sen förlovningen föreställt mig ett bröllop där! Snart ska vi åka och kika på vigselringar! Jag vet exakt vad jag vill ha, frågan om det är möjligt! Jag är iaf beredd på att kompromissa.
Nu ska det ätas kycklingvingar, min absoluta “äta hemma” mat just nu! Nom nom!

Inga kommentarer: