torsdag 9 februari 2012

Ren trötthet

För en gångs skull blir inte saker gjorda för jag är lat, nej denna gång är det tröttheten som fortfarande har mig i ett fast grep. Var ner till läkarn idag och de misstänker ett virus samt så har jag brist på B vitamin och ska ta en kur för det, 5 sprutor under 5 v typ…yay…!
Jag var i princip tvingad..JA… att beställa en tröja från Gina Tricot som jag visste skulle sälja slut snabbt i affären, jag orkade inte åka ner på stan för att kolla in den så jag beställde från hemsidan för första gången för jag var bara tvungen att ha den!!. Ett par dagar senare så hade ett paket kommit och låg så fint på hallgolvet. 
Nu vet jag att jag kan slippa tusen små tjejer som trängs för att köpa sina pastellfärgade tröjor för 99 kr, för nu kan jag klicka hem mina färglösa klädval :D
Jag ska jobba korthelgen (3 st 12 timmars pass) vi får se om jag kan, tycker mest synd om min kollega som får ha mig som arbetskamrat just nu! Jag ska klunka kaffe och energidrycker tills jag får spasmer! Det är min plan iaf.

Inga kommentarer: