måndag 13 februari 2012

Glimt

Börjar se ljuset i tunneln. Trött fortfarande men inte lika dödligt som tidigare och humöret är klart mer åt glada och trivsamma hållet.
Är i slutet av mitt arbetsschema, snart dags för ledigheten!! Yay! Tycker att dessa veckor har gått snabbt ändå jämnfört med andra. Kanske för att det är lite drama just nu på jobbet, drama är ju alltid ett tidsfördriv.
Jag saknar Daniel! Vi går om varandra hela tiden och jag bara längtar efter honom. Hade planerat en romantiskt helg men den får nog vänta för han ska nämligen jobba…typiskt! Jag får nog vänja mig med att sakna han tror jag och så får jag planera en romantiskt omhändertagande helg för mig!
DSC_0079
Bild från våran helt spontana väldigt romantiska helg! Tänk att vi har varit tillsammans i 2 år, känns både kortare och längre än så. Jag får fortfarande fjärilar i magen och känner mig alldeles tokkär som när vi precis blev tillsammans. Och vårt förhållande är ju bara så jäkla bra, känns som vi har varit tillsammans på det sättet hela våra liv för vi känner varandra så bra och läser av varandra på ett sätt som jag bara har sett med människor som varit tillsammans i minst 10 år. Daniel är min soulmate, min stora kärlek och bästa vän. Ja nu blev det cheesy x 1000 men det får man vara på en måndag!!

Inga kommentarer: