tisdag 7 februari 2012

Kärlek

Hade en UNDERBAR och romantisk helg med Daniel! Tänk att jag ska gifta mig med den fantastiska karl!!!

Skor..skor skor skor, va jag älskar skor!! Hittade ett perfekt högklackat par i helgen med Daniel. Har tjatat om dem sen dess, de är lite dyrare än vad jag är van eller egentligen tycker man ska betala för för skor MEN de är ju så snygga!
DSC_0092
De är episka *skrattar* få se om de är kvar vid nästa löning..annars kommer jag kanske gråta en skvätt!
Har spanat lite på bröllopskor oxå, det är ju även de en djungel (som allt verkar vara kring bröllop) och det finns såna så jag aldrig skulle ha på mig och dem jag kan tänka mig ha gör mig två meter lång…undrar om Daniel kan tänka sig ha på sig platåskor??
Nej nej nej:
Klicka för att stänga fönstret
Ja:
Klicka för att stänga fönstret
NEJ:
Klicka för att stänga fönstret
Ja:
Klicka för att stänga fönstret
NO:
Klicka för att stänga fönstret
Ja and so on and so on!

Inga kommentarer: