måndag 27 februari 2012

Suprise!

Vi trodde att Daniel jobbade idag, men icke! Så vi åkte till 3 butiken för att förnya mitt abonnemang och fixa ny mobil. Daniel har spanat in min Galaxy S2 sen jag skaffade den så han fick ta över den medans jag tog en mindre mobil. Valet föll på Nokia Lumia 800, smartphone, nättare och tuffare än Galaxyn. Försäljaren såg chockad ut när jag sa att jag inte ville ha Galaxyn längre utan ville ha nått mindre kraftpacket, uppenbart är det få som säger detta. Antar att det för att Galaxyn är absolut den bästa på marknaden just nu och visst är den bra men jag tycker den är stor och klumpig. Varför måste de vara så stora. Nokian är perfa för mig och har en långt mycket bättre kamera än Galaxyn, Daniel är en happy camper nu när han har en “ny” mobil!
Min dag:
WP_000001
WP_000002
WP_000004 (2)
WP_000009
Bilderna är tagna med nya mobilen *yay*

Inga kommentarer: