tisdag 28 februari 2012

Vår

Jag tycker om vädret just nu, sol med kyligt! Så här kan det vara hela sommarn *skrattar* HATAR KVÄVANDE VÄRME!! Jag har alltid gillat våren, anledningen för att jag inte älskar våren är ju alla jävla pastellfärger som tar över i klädaffärer..nog i alla affärer och jag hatar pasteller! Vill inte bära pasteller eller ha det i mitt hem! Så då vinner hösten med hästlängder!
Skor, tillbaka till det som är bra med säsongsbyte! Nya shoes!! En sådan utmärkt anledning att köpa hem nya skor <3. Okej, det är februari men det hindrar inte mig från att kika efter nya, tunna, lätta och luftiga skor!
Dessa har jag beställt hem:
image
image
Och ett par klassiska pumps med 11 cm klack på rea (50% yay) följde med mig hem idag:
image
Ett par ballerinor och ett par vanliga sandaler fattas men dem har jag inge bråttom med, de känns ju ganska ospännande!

Inga kommentarer: