lördag 31 oktober 2009

Blogg

Glömt att skriva, fick en pik nu från Alex! Fine jag skriver väl da! ;)

Veckan ähm ja den gick snabbt förbi..va fan det var ju nyss helg! Galet..jisses.

Var hos läkarna, han vill att jag ska operera mej, levern och gallan. Det är nån skada där, förstod inte riktigt men det krävs en operation tydligen. Får se när den blir, men jag kanske kommer få må bättre efter den!

Många timmar och tankar har gått till Maria som sannerligen kämpar! Hon är en otroligt modig person och en av mina förebilder, så när hon har det kämpigt så kan det inte hjälpas, man lider med henne! Jag hoppas att allt blir rätt snart!

Så jag satt i skolan själv idag, lite lustigt kändes det att sitta i ett rum till för 110 pers och där sitter jag! Sista dagen på beroendekunskap, inte lärt mej nått nytt men jag har fått repetition vilket man inte ska underskatta! I detta yrke som man valt är det viktigt att hålla sig med i spelet. Ju mer kunskap jag har i huvudet, ju mer kan jag ge RÄTT hjälp.
Lunchen var spännande, samma sak satt själv bland 100 andra elever. Jag har inga problem att gå ut och äta eller fika själv, kan tycka det är skönt. Dock är en timme en lång tid att ha rast på när man inte har nån eller nått att göra. En upplevelse rikare!

nej nu lägger jag ner, återkommer Söndag med bilder från veckan! Orka lägga upp nu lixom!

1 kommentar:

Marie sa...

Tänkte väl att det var lite lugnt på bloggfronten. Är ju nyfiken på hur du har det och hur det går med plugg etc. =)
Blir faktiskt lite sugen på att plugga när jag läser hur du brinner för det du gör.

Ha det gott!!!
Kram// MARIE