söndag 18 oktober 2009

Skatt!

Efter att ha gått i flera affärer så hittade jag äntligen en varm jacka! Behöver en, har jackor ja men inga varma! Har en förmåga att köpa fina jackor utan värme men denna gång så är det en snygg och en varm sak!
Bad om hjälp nere på Vero moda och hon slet fram den åt mej =)

Trodde jag skulle komma ut i helgen och träffa vänner men icke sa kroppen. Nästa helg såååå hoppas jag att jag mår bättre, tydligen after work och arma vikarier får följa med!
Jag har inga problem alls att gå ut nykter, tvärtom! Det är billigt, man har roligt likväl och man slipper bakfyllan! Ser ingen mening med att dricka alls längre, som den sanna renlevnads människa jag blivit!

Jag har fått en ny polare, han heter Alex och han jobbar på Game! Så han är min gameboy *skratt*

2 kommentarer:

GSUS sa...

Isch, det var en riktigt fräsch vinterjacka.

Renlevnadsmänniska? Uhm, tänk på vad du går miste om socialt när du är nykter bland fulla dumskallar. :P

Sara sa...

Går minste om socialt? Så man ska gå ner på samma nivå som dumskallarna och bli en av dem får att ha roligt, det hör du ju själv bästa Daniel är ganska dumt!;)