torsdag 8 oktober 2009

Torsda

Folk säger att det syns att jag har gått ner i vikt, dock så om jag kollar i spegel så ja, lite kanske men inte hela 10 kilo som jag nu har gått ner sen juni. Fast när jag skulle ha mina jeans dag, stuprör och ska sitta tight så ramlade de princip av om jag inte satte in ett bälte, galet! Fick knappt på mej dem i juni när jag köpte dem. Hummpfff får ta fram symaskinen.

Har haft en bra vecka, kroppen har varit snäll dock vill den inte vara så snäll längre, börjar bli stel igen och värken börjar komma full kraft. Men sikken underbar vecka det har varit utan gnisslande smärta iaf.

Hade ett fint samtal med min kicka Sofie, som verkar bara må bättre och bättre. Hon ska få komma ut på en verksamhet och få betalt! Yes, efter 2 år hemma så äntligen!!
Tänk så många vi har hemma som kan och vill vara en del av samhället å dra sitt strå till stacken, varför hamnar de i en ständig uppförsbacke?!

Nu ska jag visa mina fina 14 pluggs!
Är det någon som vill ha 5 par 12 mm så är det bara att hojta till!!

Inga kommentarer: