måndag 19 oktober 2009

hissyfit

Jisses, över 2000 träffar på min lilla blogg! Otroligt.

Fick en redig hissyfit (psykbryt) på Mälardalens högskola idag! Skulle ringa och boka ett videorum till mej och Maria, vi ska ha föreläsning den 30/10. Och hittills så brukar jag ringa till växeln, säga mitt ärende och bli kopplad till en snäll dam. Men inte idag! Blev först kopplad till information, som kopplade mej till nånstanns, som kopplade mej igen till information som gav mej numret till vaktmästarna, fel nr. Ringer igen till växel, kö denna gång. Efter 30 min så kom jag fram. Nu blev jag kopplade till Eskilstuna som kopplade mej till IT avdelningen på Mälardalen, som kopplade mej till växel som kopplade mej..till nånstanns och där bröts det. Så tredje gången da! 45 min väntetid till växel och denna gång när jag kom fram var jag tvär arg..stackars tjej som svarade för jag fräste och frågade om de var nya eller bara helt j*vla inkompetenta..koppla mej rätt nu tack!! Så kom jag fram till hon som bokar, så hon bokade mej..tack...*sigh*


Inga kommentarer: