söndag 25 oktober 2009

Jao

Jahaa, jag lovade kort...nog för att jag tog många men antingen är de suddiga eller för mörka! Så detta kort på mej inne på Harrys toa är allt som blev.
Min helg, fredagen hängde jag med partner in crime Cattis! Och lördagen så var det fest med arbetskollegor! Vi körde den väl beprövade sociala spelet "Jag har aldrig" och denna omgång är nog den roligaste jag nånsin kört! Hagagården ROCKS! Sen bar det av till Harrys, som brukar vara helt okej, men denna Lördag var det bara fullproppat av knasiga personer och köttmarknaden var totalt! efter tredje personen som tog mej på rumpan så var jag tvungen att smacka till...på ett ömt ställe och jag fick nog! Så jag frågade Cattis om hon ville med till Oliver där jag hade en annan kompis och som tur var ville hon det! Mkt roligare ställe! Så sry Anders att vi bara drog, jag kollade faktiskt efter er men såg er inte pga av alla fulla puckon!

Jag och min extra mamma hade en intressant diskussion om shopping. Hon hade hört på radion där en kvinna berättade att hon och hennes karl utmanade sig själva och köpte inget annat än mat och hygien på ett år! Alltså inga nya kläder, smycken, väskor, skor, inredning eller frisör på ett år! Och det låter ur häftigt, och jag som älskar en utmaning funderar på iaf ett halvår utan att köpa kläder och väskor..låter spännande och jag tror jag ska banne mej göra det! Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Marie sa...

Oj det låter som en riktig utmaning. I kaliber större än jag skulle klara av ;-)

Anonym sa...

Hmm..ja, det var inte snällt Sara , du får väga upp det nästa gång:)

/Anders