tisdag 20 oktober 2009

Tisdag

Jisses vilken dimma de var över Västerås idag! Och det första jag börja tänka på är filmen "The mist" och börjar känna paranoian! Borde nog sluta kolla på skräckisar!

Fick hem Nationella riktlinjer för missbruk och beroende idag, bara 220 sidor. Så det blir nog ner till bibblan i morgon och plugga ett par timmar. Det är ingen hemskt slut uppgift, ca 16 sidor ska in men va fan, det är ju inte svårare än att svara på frågorna! Det är ju inte livets mening vi ska skriva om, tack o lov..den kräver minst 20 sidor :P

Har nog fått höst tröttheten nu, sover igenom 2 olika alarm på morgonen och vaknar nånstanns vid 12.00 å vill helst sova ett par timmar igen! Brukar vara så här varje år, detta år har jag turen att jag inte måste jobba eller har lektioner för jag hade lätt missat tiderna. Går över i mitten av November om det är som det brukar!

Nej usch som ni kanske märker har jag inget direkt att skriva om..

Inga kommentarer: