fredag 31 oktober 2008

Ice ice baby!



Idag kom snön som alla har pratat om! Kallt som fan ute och blåsigt.

Tog ledigt ifrån jobbet idag, jag behövde verkligen det. Somnade runt 19.00 igår och vaknade vid 09.00 i morse.
Haft en ganska softdag med frukost på sängen, lite Oprah på tv, Hem till gården som jag har missat massor av!! men vart lugn när jag såg att knappt nått hade hänt!
Provade att ha uppsatt hår, vilket jag aldrig har annars! Sen jag jobbade i kök och var tvingad till det får jag lite avsmak av´t men jag hade ju en softish dag så jag provade. Bildbevis dessutom.
Ner på stan och hämtade min bling bling klocka. Sen hem till M-L o Kalle (Andreas föräldrar) och hjälpte Kalles son a´ 16 år att vara rebellisk och färga håret. Hans mamma var inte så jäkla glad att han skulle färga det svart så jag övertalade honom till mörkbrunt för att visa mamman att han faktiskt passar i mörkt för att sen om ett par veckor färga det svart. *skratt* åh arma tonårstid med sina probs. 10 år sen sist, det kändes idag.
Nu ska jag fortsätta min softdag med lite anime och bokläsning (nattvakt, en varulvsbok)

Tjo

1 kommentar:

Erika sa...

Shit! vad jag diggar dig!!!