lördag 11 oktober 2008

Lördag, en blötdag

Det regnar! Amen för MC kängor.

Jag införskaffade en ny mp3 spelare igår. Tänkte först skaffa nått billigt från Claes Olsson men Andreas tyckte att det vore korkat och drog mig till Elektronics (tror den hette så iaf *skratt*) istället. Så nu har jag en bra mycket dyrare med garanti och ett par röd/vita hörlurar på döskallar på, hur tuff är inte jag da!
Hursomhelst, mina föräldrar trodde med på kvantitet än kvalitet och som alla KBT vet att man blir påverkad av sånt så jag har samma egenskap. Det är svårt får mej att lägga mkt pengar på bara en grejj när man kan få tre saker för samma pris. Och för första gång i mitt liv kan jag lägga pengar på kvalitet..lite övermäktigt måste jag erkänna.

Jag har även beslutat mej för att ta studieuppbehåll från skolan 1 dec. Det är då vi ska ut på praktik i 15 v...15 v...på ett ställe som inte jobbar med de jag vill jobba med (psykisk funktionshinder alltså psykisk sjuka) så va fan ska jag lägga csn lån på de? Det har dock varit svårt att ta beslutet för jag förlorar garanterad inkomst och måste ut på vik. Men det överväger 15 v praktik...det är 4 månader! Så jag ska vara modig..mmh

Veckans creepy är: Jag har en qx sida. Det är för gay,bi trans och alternativa sex grejjer tex sado. Jag har sidan för jag har vänner som inte har andra sidor som man kan hålla kontakten. Anyways jag har bilder såklart. En man skrev till mej, frågade om jag oxå kände igen honom på stan för ett par veckor sen..ork...utanför indiska att vi fick ögonkontakt och att jag är så vacker som bilderna visade..ISCH man vill inte att en karl från qx ska känna igen en lixom.
Kanske ska ta bort sidan....urk

Inga kommentarer: