torsdag 9 oktober 2008

Så Torsdag

Jag borde plugga, har en del tenta i morgon men ack jag vill icke och som den sanna KBT jag är så vet jag att detta är negativ förstärkning. Men orka, jag bloggar sen pluggar eller ploggar...he..

Jag tror på att vara privat, inte kanske så pass så man blir ett levande frågetecken men att vara lite mystisk med morgon dimma över sig. Kan nog tänka mej att många känner så. Dock träffar man ju på dem som bara ÖSER ut sig allt. En del grejjer visst är helt intressant och kan vara fint att veta om den personen. Men det är allt för ofta man drunkar i för mycket info om en människa, och det är en människa som man precis har träffat. Efter ett sånt möte känner jag mej bara som en levande soppkorg för allt den personen/personerna ville få ut sig. Inte den bästa känslan.
Ju äldre jag blir, och det är snart 26 år (aaaahhhh) så lär jag mej att vara tyst. Kanske nu för tyst.

Nya soffan har anlänt till mitt vardagsrum. den är lila och Beddinge! Den rockar, jag längtade efter den på jobbet idag..mumma soffa har jag döpt den till.

Okej nu ska jag sluta blogga och börja plugga..he...nästan rim ;)

Inga kommentarer: