måndag 27 oktober 2008

Dagen G

Idag början min senaste utmaning: Inte äta nå godis alls på en månad!
Sist slutade jag dricka kaffe och det har gått mer än bra! Nu ska jag ta tag i godiset. Inte för jag äter mkt av det, nått litet varannan eller var tredje dag så nu har jag ökat listan på onyttigheter till: Godis, choklad, bakverk, läsk och snackes (chips, ringar, ost..aah va heter de?)

Av alla dagar man börjar en utmaning så ska man kanske inte gå på bio, men det ska jag idag! Max Payne och jag har en date..utan läsk men med popcorn..men då är det inte gott längre!
Nu ska jag iväg till jobbet, se om Anders som är en nybliven pappa till en liten Nora kommer in till Haga så jag får höra om allt =)

Paraply eller inte?

1 kommentar:

GSUS sa...

PARAPLY! Lätt att du kommer bli dyblöt annars. He he he.