söndag 2 november 2008

Söndag är återkommen







Sitter och en en smula bakis från gårdagen. Var hemma hos en kvinna som heter Cattis och firade att hon hade fått heltidtjänsten på Hagagården och med det starta ett nått kapitel i livet, det skall alltid firas =). Det var jätte trevligt, mkt skratt och en del ggr snuska vitsar som gjorde att man skrattade mer. Nu har jag galet ont i skrattmusklerna.
Så bilderna visar lite från kvällen!

Så Söndagsresume:
Tycker veckan har innehållt stora händelser, kan inte skriva om allt i bloggen för en del grejjer är hemlisar och dem måste man hålla även från bloggar. Man ser just under sådana händelser hur snabbt livet kan svänga, det kan bli bättre det kan bli sämre men just denna vecka är det bara bra.
Jag har avslutat mitt vik nu på Hagagården, känns sorgset! Kommer sakna alla galet mkt. Men nu ser jag fram emot de andra erfarenheterna jag kommer att plocka på mej.
I veckan framåt kommer det som vanligt vara skola och jobb, ska på intro på en ny enhet och har en tenta på Onsdag som skall pluggas till,
Åh jag vill ju få vara ledig...får vänta till helgen. crappo

Inga kommentarer: