onsdag 15 oktober 2008

*suck*

Sitter och funderar på att gå ner på stan och fixa min kamera, borde ju vara en vettig grejj att göra en ledig Onsdag! Men jag vet inte, då måste jag duscha, äta frukost, sminka mej, gå ner på stan (40 min ca)...det är jävligt många moment *suck* klä på mej med..inte glömma det, he

Slutade att dricka kaffe ett par veckor sen, drack varje dag och ganska mkt. Jag är kaffeberoende! Tro fan att det finns att det finns möten för det. Hursomhelst idag är en sån dag som en stor jäkla kaffe skulle behövas!

Annars rullar det på! Ska ringa min chef snart om en 75 % vik, får se hur det går da!
Chi-chi löper, igen
Erika är hemma från Paris så nu kan jag (hönsmamman slappna av)
Tittade på Doomsday igår, skum film men jag tyckte om den! Jag är själv förvånad och alla kommer nog tycka att jag är konstig för det men jag diggade den! Jag tycker ju om The Village oxå..hmm...jag tycker nog själv att jag är skumt filmtycke! Men hey i like it!

Nej Oprah repris och the!

Inga kommentarer: