söndag 5 oktober 2008

Jahaa

Då har jag blivit bloggare! Har ett par anledningar, den främsta är tjat från vänner.
Så nu kan jag skriva allt som händer...eller inte händer.

Så jag kan börja med att dela med mej av min veckoplanering! Jobb och skola!
Just nu har jag nästintill heltid vik på ett boende med psykisk funktionshinder! Grymt roligt och utmanande jobb, älskar stället. Kommer att ha vik där iaf 75 % fram till slutet av Oktober, sen kommer det inte vara lika mycket. En bra nyhet för mitt sociala liv som just nu lider pga av tidsbrist. Lite bitterljuvt dock för jag gillar verkligen att vara där.
Sen var det skola, psykiatri på Onsdag! Väldigt intressant ämne med en kalas bra lärare, och halvdag *kärlek* dock..klassråd på eftermiddagen...hatar klassråd..huvudvärk och spänningsvärk i hela kroppen..åååh va jag hatar klassråd! Så jag gör nog det ändå rätta (för mej) och skolkar från den..*stygg*
KBT på fredag med morgon tenta..

Oh och ny soffa ska inköpas, denna tisdag! En lila bäddsoffa *kärlek* från ikea såklart!

Nog med blogg, jag är nybörjare och tröttnar snabbt! Tacka vet jag Spiro the dragon och röda äpplen!

Inga kommentarer: