söndag 19 oktober 2008

Söndags resume

Jag trodde att Marabous nya choklad med lakris skulle vara god..men ack..så besviken! Fazer gjorde nått liknade för ett par år sen som var galet, galet o galet god! Fan oxå!

Veckan har nu kommit till sitt slut, ska väl sammanfatta allt!
Sara har lärt sig: Att människor tar för givet vem man är. Jag tror att som Shrek sa de här med löken. Jag börjar tröttna på att människor antingen efter 2 ggr som man talas vid att de känner en eller att de som ska känna en har en bestämd bild av en. De gör mej ganska uggig och väldigt besviken.
Och har även lärt mej att ett nej inte alltid tas som ett nej! Nej är ett nej fanimej!! Om nån säger nej så tolka inte de som ett ja om du är osäker, fråga igen och är det nej så är det väl ändå ett nej? Finns det turkosa elefanter? Svaret är...??
Jag har lärt mej nog massa saker men efter att ha jobbat hela helgen så orkar jag inte skriva allt!

I morgon ska jag till Uppsala och Erika. Ser fram emot det, ska ta med mej kameran =) och batterier denna gång!
Annars är det den vanliga svängen, skola och jobb! Åh Karaoke på Fredag, jag ska banne mej inte sjunga en ton men skratta åt andra när de står och skrälar är mäkta roligt! Ja, kameran ska med =)

Läser nån detta?

Inga kommentarer: