måndag 6 oktober 2008

Måndag hela veckan

Måndag, ska iväg och jobba snart! Tycker verkligen om att jobba eftermiddag! Ett par av skälen är: Oprah, åh Oprah. Den börjar 10.40. Sen efter det får jag vänta en kvart och det är Hem till gården! Okej, jag vet att det är totalt nördigt och snudd på tantvarning men jag gillar verkligen de serierna och de går bara mitt på dagen! Jag är en nördig tant! Kollar ju på DrPhil ibland, citerar han för ofta *skratt*!

Jag är fortfarande förskyld. Varit det i ett par veckor nu, men inte så konstigt med tanke på att jag inte har nån tid att vila. Idag kunde jag ha tagit sovmorgon men istället gick jag upp tidigt för att åka ner på stan för att lämna in en jacka med dålig dragkedja. Kunde ha gjort det på en ledig dag, men nej jag väljer denna dag den enda med sovmorgon i! Jag borde utvärderas nånstanns.

Aah nu har Hem till gården börjat! Got to go!

Inga kommentarer: