lördag 6 juli 2013

Trots

Imorse kom Daniel och bytte av mig på jobbet, med både Leo och Stella! Så jag tog en lång omväg hem så Stella fick rastas och Leo fick bli så där vagntrött som bara barn kan bli! Sen har dagen bara flytit på! Trots att lilleman hostar och snorar så har vi haft en redig mysdag. Nu så ligger både Leo och Stella o sover, förhoppningsvis så sover Leo till imorgon bitti, han har fått för sig nu ett par dagar att vakna vid 21 och vara uppe till 24...men vi hade ett snack när han badade och jag tror han höll med mig att det är bättre att sova när han ska, för både han och mig! Får se om snacket funkade!
Det som är skönt att vara själv på kvällen är självklart total kontroll över tvn! Ska kika på film. Har poppat popcorn, tänt ljus, tagit fram en iskall pepsi och ska njuta av att ta upp så mkt plats i soffan jag bara kan och kika på en film som jag vill se, inga kompromisser här inte *njuter*

Jag kan konstigt nog inte logga in på bloggen så för att svara på frågan vart jag jobbar så: LSS boende, den ligger i en byggnad där vi har halva delen och flyktingförläggningen har halva, byggnaden har varit studentlägenheter, våran del byggdes om men inte deras. Vi har samma portingång. De har vi inget ansvar för, det känns som ingen har ansvar för dem. 

Inga kommentarer: