onsdag 10 juli 2013

Buhu

Glömde mobilen på jobbet, orkade inte gå dem 3 minuterna för att hämta den för jag är sjuk! Jupp, Leo har smittat mig och nu sitter jag med feber, hosta och snor! 
Daniel fixade hem mobilen åt mig iaf och nu ska jag blogga.
Leo mår bättre, hostar lite och snoret rinner men ingen feber och är full med rackartyg. 
Jag skulle ha jobbat idag, vilket inte alls går med tanke på att jag hostar upp mina lungor när jag anstränger mig det minsta. Det fanns ingen annan än Daniel som kunde så han är borta ett och ett halvt dygn. Vara hemma sjuk som ett barn som vill ställa sig upp mot allt är inte idyll men vi gör det bästa av det hela! Som tur är så finns ju Bamse när jag behöver vila en stund från att rädda Leo från att ramla och slå sig (pannan hans är full med blåmärken som en neonskylt på hans rackartyg).
Men helgen så är Daniel ledig och jag är förhoppningsvis feberfri så vi ska försöka göra nått mysigt då! Beroende på väder. 

Inga kommentarer: