fredag 26 juli 2013

20130726

Idag hade jag tänkt göra så mkt! Men blev bara så sjukt illamående (inte gravid, det kan ni lägga åt sidan) så jag har mest legat på soffan.
Nu till kvällen släppte det värsta iaf! Daniel åkte nyss till Uppsala och hade med sig Stella. Så jag ska njuta av egentid nu på kvällen och få Leo helt för mig själv när han vaknar imorgon. 
Imorgon tar Daniel med sig Guttu från Uppsala och jag ska göra fin middag till oss! Har redan börjat med förberedelserna till varmrätten, två dagars kött kallar jag den för. Rostbiff som om jag får till den denna gång med smälter typ i munnen på en! 
Det är mysigt att fixa lite med mat, ha hela soffan för sig själv, tvn är inställd på favoritkanalen och lilleman ligger å små snarkar inne i sovrummet! Jag ska njuta av denna kväll! 

Inga kommentarer: