fredag 12 juli 2013

120713

Igår så blev jag läskigt yr och svag, höll i sig i flera timmar så jag ringde Daniel och bad honom komma hem, det var hemskt obehagligt att vara hemma själv med Leo. Så Daniel kom på 15 minuter. Idag mår jag bättre och Daniel kunde gå till jobbet.
När jag är sjuk så måste det vara städat omkring mig, jag kan inte slappna av om det är rörigt! Så lustigt nog är jag oftast uppe och plockar, vilar en stund och plockar lite till! Borde vara det sista man tänker på, att städa! Men för mig blir det ett tvång. Sen när allt är städat och diskat så kan jag slappna av och vara sjuk tills det är dags att plocka undan och diska igen. Jag är k n ä p p! 

Leo har fått sin tredje tand, på övre tandraden! En söt vass flisa som kan bita hål i det mesta! Min goa unge, som gör mig så lycklig! Tänk att man kan älska någon så här mkt och villkorslöst! 

Inga kommentarer: