måndag 15 juli 2013

150713

Har fått hostmedicin utskrivet men den verkar vara nått måndags exemplar för jag hostar lika illa! 
Leo har kommit igång med maten igen! Äntligen, känns som han är väldigt efter i vad och hur mkt han äter men han är glad i maten igen och det är ett bra steg! Och det behöver inte vara puré längre, chunky är lika bra. Så jag ska ställa mig imorgon och göra massa mat till han. Han vägrar burkmat, men det förstår jag. Det smakar mest kartong om allt. Just nu är favoriten rån med smör på, det kan han äta mest hela tiden! Smör är mumma! Fisk däremot vill han absolut inte ha och gröt (konstigt nog). 
I ugnen står det kyckling, jag lagar den som polled pork!  6 timmar har jag gett den kärlek och omtanke, gav en smakbit till Daniel och väntar mig ett regn av "åh va gott" "makalöst" "nomnom" istället fick jag - Hmm ja men det ska väl gå ner! Ursäkta? Väl? 6 timmar i ugnen med massa kärlek förtjänar mer än ett väl!! Karl.. Borde skänka rätten till någon som uppskattar den som man bör! Daniel kommer få knäckebröd och ljummet vatten efter den kommentaren! Hunmpfff

Inga kommentarer: