söndag 21 juli 2013

20130721

Har visst glömt att skriva! 
Sitter på jobbet, mitt tredje tolvtimmars pass denna helg! Lite kaos på jobbet så vi börjar en timme tidigare än vi brukar och stannar längre med. Så jag har sett min son 10 minuter på hela helgen. Det är fan skit jobbigt! Började gråta när jag gick till jobbet idag, jag brukar hinna hänga med honom en timme på morgonen och en stund på kvällen men nu när vi måste börja tidigare och sluta senare så missar jag Leo helt. Inte ok.
Ikväll går jag av och är ledig på måndag men jobbar tisdag och onsdag. Det som är ljuset i tunneln är att efter passet på onsdag så börjar min semester! 

I fredags var det min namnsdag. När jag var liten så firades den som min födelsedag och nu som vuxen brukar den firas lite utöver en vanlig namnsdag. Så när jag kom hem i fredags sent på kvällen så väntade 5 st paket som Daniel fixat! Fyllda med choklad, nagellack, trosor och en ny pyjamas! Älskade make, nu fick han full pott på makepoängen! Och varje kväll så har han ett bad som väntar på mig när jag kommer innanför dörren. Vilken karl! 

Inga kommentarer: