fredag 5 juli 2013

Bit ihop

Lilleman är hostig och snorig till tusen! Kunde inte somna igår, vaknade hela tiden av hostandet eller av att det var tjockt i näsan. Usch va ont i hjärtat det gör när ens lilla mår dåligt! Idag har det blivit mkt Bamse, det är det enda som får Leo att glömma sina besvär en stund! Sova går ju bara efter x antal timmars kamp, då är det ren utmattning som tar över och han får en sömn på 30 min. 
Så ska man gå och jobba natt om 4 timmar! Det hade tydligen varit jätte stökigt med festande flyktingar (de har halva byggnaden som flyktingförläggning till främst somalier) som hade partajat så pass så polisen var där i natt och tog med sig folk till stationen! Men Hurra! Power meet lockar fram det värsta hos folk om man inte är där som en bilintresserad. Det är samma skit varje år! Detta blir min andra gång som jag jobbar under power meet och förra gången fick jag ringa polisen. Räkna med en jobbig afton för mig och boendet. 
Bit ihop, det är inte konstigt egentligen att ingen ville ta passet åt mig! Nån föreslog att jag Linda vaba, det hade jag nog kunnat om inte jag och Daniel haft samma arbetsgivare och som vet om att Daniel är pappaledig. Bit ihop.

Inga kommentarer: