tisdag 30 juli 2013

20130730

Jeans, vilket h e l v e t e det är att hitta bra jeans! Min go to jeans har blivit så välanvända så de har gått sönder, i skrevet så klart! Jag brukar behöva testa ändlöst med jeans för att hitta en som funkar, iaf som vardags jeans (har ett par snygga men obekväma) så fullt beredd på att kampen i provrummen ska börja, för det är ju inte direkt lättare efter magen har blivit till en degklump! Men det blev ingen kamp, de två första paren jag testade funkade as bra! Ett par svarta som var utsvängda (älskar utsvängda jeans, yay för att trenden är tillbaka) och ett par slitna boyfriend jeans. Ingen kamp, svett och en massa svärord över ens kropp! Det känns märkligt att det gick så lätt, misstänksamt lätt *skrattar*
Har resfeber, vaknade tidigt imorse och kände hur det pirrade av den! Kommer inte sova så mkt inatt tror jag, resfeber plus redig ångest för att åka bil är inte direkt ro givande! Som jag hatar att åka bil, det ger mig redig ångest som oftast gör att jag väljer bort att åka långt med bil för jag får sån ångest. Den har ju inte direkt blivit mildare av att min älskade son sitter i bilen. Usch va jag hatar att åka långt. Bit ihop!


Inga kommentarer: