tisdag 7 maj 2013

Uppföljning

Så hur gick dagen? 
Det gick bra! När jag väl gick hemifrån så släppte ångesten och väl på jobbet så flöt det bara på! Daniel sa innan att jag skulle koncentrera mig på vad jag skulle få komma hem till och det hjälpte tyckte, tiden gick lite snabbare. Sen är det drygt att sätta sig in i nya rutiner som man inte varit med och satt, kände mig som den ständiga ifrågasättande hela dagen. Och samtidigt förundras jag över hur lite som har förändrats där på ett år! Nu har jag gjort en lång att "ta tag i" lista som väntar på mig till helgen. 
Sen bestämde vi imorse att vi ska nästa vecka åka till Bollnäs och vara med moster Helena och familj (gosa bäbis och umgås med världens finaste Jack, som jag längtar efter mina små kusiner/systersöner och Helena o Henke såklart, de är världens bästa med) och sen ska vi till Mora och låta Leos farmor vara barnvakt medans jag och Daniel tar sann föräldrarledighet! Ååååh va jag längtar, inget gör mig så glad som att åka till antingen Bollnäs eller Mora o nu ska vi till båda! Familj och vänner, det är livets salt det! 

Inga kommentarer: