söndag 26 maj 2013

Min allra första!

Idag är det morsdag! Min första! Så lite speciellt är det ju. Jag har drillat Daniel nu ett par dagar med att det faktiskt är en speciell dag och jag förväntar mig uppvaktning...annars j ä v l a r, punkt! 
Så när jag kom hem imorse från en riktigt jobbig natt på jobbet så fick jag 20 stora rosor och en tavla med Leos avtryck från Leos händer och fötter! Sen bjöd de mig på lunch på stan på ett av mina favoritställen och jag fick en ny parfym! Daniel (och Leo såklart) gjorde min första morsdag till världsklass! 
Nu har vi mumsat i oss söndagsmiddag (två dagars marineras rostbiff, potatisgratäng och rödvinsås), Leo tyckte att potatisgratäng var riktigt smaskens! Bamse är på tvn och snart är det dags för Leos bad sen är det läggdags för lilleman och Daniel å jag ska mysa i soffan framför en film! Bra dag, mysig kväll! 
Imorgon är det ett tolvtimmars pass igen men det är bio som aktivitet och jag har inte varit sen jag blev gravid så det ska bli ett sant nöje! 


Inga kommentarer: