fredag 31 maj 2013

Summa sumaris

Igår så åkte vi först ner på stan, skulle äta glass men det blev en islatte istället! Där nere kom vi på att det hade varit mysigt att åka ut till björnö och ta med oss fika dit, så hem, låta Leo sova en stund och packa ner te och fikabröd and off we went! Det var jätte skönt väder och vi prövade att fota Leo ute i gräset men han ville inte vara modell just denna dag och såg mest konstig ut på alla kort!
Idag fick Leo sitt vaccin, han tog det som en kämpe och förhoppningsvis blir han inte dålig av den! 
Nu sitter jag på jobbet och mest väntar på att klockan ska bli 22.00 och alla ska in till sig och jag får gå och förhoppningsvis sova, om man kollar på hur det varit för mina kollegor de senaste nätterna så är det inte troligt! Den som lever får se! 
Imorgon är jag ledig, får se vad man fyller dagen med! Fin middag skall göras men vad vet jag inte, ska söka högt och lågt efter ett nytt recept som får igång saliven, annars kan det kvitta! 

Inga kommentarer: