måndag 6 maj 2013

Sista dagen

Trots att Leo vaknade vid fem så var jag inte alls trött! Så jag tyckte att han och jag kunde ta en sväng ner på stan och fika! Och det var jätte mysigt, han tycker allt och alla är så spännande å sen så får han flörta med alla som tittar tillbaka på honom. Han är en liten charmör min pojk, efter sin far helt klart! Och det har varit en jätte fin dag att bara hänga med sitt barn och njuta av alla goda ting!
Än så har inte det inte faktumet att jag faktiskt ska tillbaka till arbetet slagit nig! Imorgon vid lunch tror jag att insikten kommer komma smygandes och sen börjar nog jag kolla på klockan och tänkte nu är det dags för Leos flaska, nu är det Bamsetime, nu är han i badet osv och då kommer det göra ont i hjärtat! Men framtill dess så ska jag försöka ta det med ro!
På onsdag morgon ska jag operera mig, yay! Fem på morgonen ska jag upp, fastandes och sen vid 7 tiden så ska jag sövas! Jag kommer iaf få sova en stund, det är väl det enda som är bra med det! Operationen överskuggar jobbet på gott och ont!
Men jag har nya ballerina skor! Med små dödskallar, det är banne mig underbart!





Inga kommentarer: