tisdag 28 maj 2013

Hemma

Är så j ä v l a trött! Har legat på minus på sovkontot och idag känns det som om jag är en skugga av mitt forna jag! Tur är man är ledig och inte har några måsten!

The great Gatsby var jätte bra, den ska nog ses på bio! Den var vacker filmad och det fina försvinner nog om man ser den på tvn hemma! Bra film, kul att gå på bio. 

Prövade att ge Leo tonfiskröra med avokado, det var så där tyckte han! Men han åt ett par skedar innan han knep igen munnen och vägrade! Han vill inte ha barnburks mat (smakar för lite tror jag) hatar potatis, fisk, kyckling! Han är svårt med maten, han smakar gärna men att äta sig mätt vägrar han. Börjar känna mig stressad, det känns som om han borde äta mer mat än flaska nu men han verkar inte redo för det än! Jo, om han fick äta fruktpure 5 ggr om dagen, men en baby kan inte leva på dem ju. 


Inga kommentarer: