onsdag 1 maj 2013

Ingen koll!

Igår var det ju Valborg! Men det hade vi helt missat, att det var just igår. Vi hade planerat att göra nått på Valborg men när vi insåg att det var just igår, vilket vi insåg vid lunchtid så fanns det ingen tid att göra någon större sak av det! Så vi bestämde oss för att familjemysa, hemmakväll med tre rätters fick det bli! Som tur var så hade vi massa mat hemma och filmer att kika på när kvällen kom! Leo var på riktigt grinigt humör så vi åkte aldrig ut till en brasa, det skulle bara bli stressig för alla inblandade! Vi fick en bra Valborg även om våra tidigare planer fick läggas åt sidan!
Idag var vi ut på lunch och bestämde oss för en spjälsäng till Leo som skall köpas i helgen! Jag ska måla om den och göra nått skoj och eget av den som med byråerna men vad, det kan jag inte bestämma mig för än!
Imorgon ska Daniel till Uppsala för att hänga med sina grabbar, det var ett tag sen nu och han blir så konstig med sin humor när det har gått ett tag, nån slags grabbhumor som jag inte förstår mig på och då gott folk så är det signalen att nu är det dags för en Uppsala vända! Jag och kidsen håller ställningarna i borgen och jag hoppas att jag har energi nog att tackla köket (hatar vårt kök), ska försöka fixa den så jag inte hatar den lika mkt, men så länge det är dom rosa jävla tapeterna så är det nog kört! Jävla kök!
Leo har varit sitt vanliga solskens jag idag och jag h o p p a s att det hållet i sig, vi är bortskämde med en glad kille som sällan är ledsen, jag vill gärna fortsätta vara bortskämd med det!

Inga kommentarer: