onsdag 8 maj 2013

Lever, typ!

Nämen det gick bra idag! Gick upp till sjukhuset med inställning "Ju snabbare jag får detta överstökat ju snabbare är det klart och jag får komma hem" Så jag var först att komma upp på avdelningen och därmed först in på operationen! Väl när jag låg på bordet var det bara mantra saker som gör en glad, det är en klassisk kliché men det har en lugnande effekt! Så jag mantrade " jag är gift med min livsstora kärlek, jag mamma till Leo" och det verkade göra sitt för jag fick massor av beröm av personalen att jag var lugn och avslappnad! De proppade mig full med syre, smärtstillande och narkos! Det sista jag tänkte var - Jaha lika bra att somna da, n u somnar....Vaknade upp en timme senare och ville gå hem men de ville att man minst skulle vara kvar 2 timmar, även om jag kunde stå på ett ben (jag var nog inte helt riktig i huvudet för jag tyckte att stå på ett ben skulle allt visa dem att jag var duktig nog att gå hem, fail). 
Resten av dagen har jag varit narkos bakis och har en hel massa ont men nu är det överstökat! 

Inga kommentarer: