torsdag 14 oktober 2010

Vanor

Nu sitter  jag och letar varmaaaaa jackor…jag som förra året köpte en varm skön jacka som var tänkt att vara min vinterjacka ett antal år framåt…men som en sann vana, ovana börjar mitt jagande efter saker som jag egentligen har! http://minbikt.blogspot.com/2009/10/skatt.html
Så vad gör jag nu, ska jag göra det jag borde…alltså sluta leta och ta det jag har, eller ge efter och införskaffa nytt, mätta shoppingmonstret som jag helst vill göra för det är det roligaste alternativet. '
Va fan, bara för att man jobbar som behandlare och vet bättre betyder ju inte att man lever som man lär! Det finns det många långt värre exempel som jobbar där ute, men det är ett annat ämne.
Vi får se..ska nog in i garderoben och bekanta mig med det jag har! Shoppingmonstret får gott vänta!
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du tog ju fram skatten ikväll och konstaterade att den ägde allt och alla. Skitfin är den!