fredag 8 oktober 2010

Pussbilder

Nu är helgen äntligen här! Och kvällen ska som vanligt bestå av hemmamys och bara softa! Imorgon ska jag luncha med Erika vilket jag ser fram emot, ses alldeles för sällan! Flytta hit, Uppsala får klara sig utan dej helt enkelt!!
Sen förhoppningsvis ska vi ut och fota lite. Njuta av hösten och dess vackra färger. Önskar att våren och hösten inte försvinner så snabbt. Vintern och grått känns som en evighet i jämförelse. Så jag hoppas verkligen att skitvädret som varit kan försvinna. Älskar helg!!

Rubriknamnet. Gick igen hur många pussbilder det finns på facebook på mej och Daniel, 7 and counting *skrattar*  så jag tänkte plåga er som inte har facebook med några av mina favoriter!
Puss_puss 
DSC_0105    <3      puss
DSC_0025
valborg kyss
Nu har jag plågat er nog tror jag ;)
 

Inga kommentarer: