fredag 15 oktober 2010

Vår dag

Fått så mkt fin och positiv feedback från jobbet denna vecka. Vilket gör mej ändlöst glad och stolt, för jag lägger all min kraft och själ in för att göra bra saker för mina klient och min arbetsplats. Sen måste jag bli bättre på att ta emot positiva ord om mej, blir mest generad och mumlar nått. Men nu ska jag ta till mej allt!

Den femtonde är min och Daniels datum, vårt “detta datum blev vi tillsammans” datum. Och tiden går ju så snabbt, om ett par månader har jag varit hans tjej i ett år! Fattar inte vart tiden tar vägen. Men som alla som läser min blogg vet så är jag ack så förälskad och går på rosa moln. Älskar min Daniel! Vi tog bra med tid på oss innan det blev ett “vi” men nu när det är oss så var du värd väntan. Har aldrig varit lyckligare med någon!
DSC_0099
Jag har funnit min själsfrände.
Så nu räcker det med cheesy, nu är det dags för fredagsmys!

Inga kommentarer: