söndag 17 oktober 2010

En press

Detta är jag: Sara .:. Från Åkersberga och Fredriksberg och Mora .:. Estet .:. Syster .:. Kan lite om mycke .:. Älskar musik .:. Kockutbildad .:. Religon intresserad .:. Hatar att vara full .:. Tränar .:. Kattägare .:. Åsikter om allt .:. Nyfiken .:. Hönsmamma .:. Älskar kunskap.:. Envis .:. Osocial .:. Älskar färger .:. Trött jämnt .:. Skitzo .:. Älskar regn .:. Lugn .:. Studerar .:. Lite förvirrad .:. Totalt uttråkad .:. Älskar konserter.:. Mysiga hemmakvällar är mums .:. Roliga utekvällar är fantastiskt .:. Fräsmajja .:. Lagom stygg .:. Totalt kaffeberoende .:.Fyndig .:. Exrökare .:. Inne på moment 22 syndromet .:. Traderaholic .:. Pojkflicka .:. Sämst på kallprat .:. Ordmissbrukare .:. Tillräckligt dirty .:.Lämnat WoW.:.Har mina oggigastunder.:.Allmänt less.:.Alltid kär i nått.:.First it giveth.:.Något bitter.:.Dammat av skoluniformen.:.Varm.:.kramig.:.Bandit <3.:.Anti anta.:.Grubblare.:.Bästa humorn.:.Live-I alone.:.Kenny vs Spenny.:.Behandlingsassistent.:.Dagdrömmare.:.Inte så jäklans intresserad.:.Lojal.:.ARTinstruktör.:.Levnadsglad
.:.Socialpedagog.:.Shoppare.:.Kontaktperson.:.Rak.:.Blir impad av att nån orkar läsa min press.:.problemlösare.:.cyniskpositiv.:.Använder fula ord allt för ofta.:.Totalt förälskad.:.Har ett Tv schema.:.mm

Kopierade min press från en sajt som jag har haft i 6 år. Lägger till saker men har inte direkt tagit bort något! Aja det får vara inlägget idag, min rygg värker fortfarande!

 
 

Inga kommentarer: