fredag 1 oktober 2010

Kyla

Som de flesta vet så har jag en sjukdom som attackera mina leder å kroppen i allmänhet och när det är kallt, ja då blir jag sämre. Framförallt i händer och fötter. Så som jag alltid gör varje gång höstens kyla blir mer påtaglig så börjar jag leta efter varmare ting som skyddar mig och mina fötter vill ha dessa:
image
Timberland Mukluk som är fodrade och vattentäta, vill helst ha dem i svart och att framförallt om de var billigare..1699:- isch! Eller dessa:
image
Merrell för 1799:-
Mina fötter har dyr smak eller behov haha. Synd att detta inte ingår i högkostnadsskyddet *skrattar* Om nån är intresserad vart man finner dessa så är det Scorett !
 

2 kommentarer:

CarolineRockmyr sa...

Jag är också på jakt (efter dom översta. Har du sett om dom finns i lager att beställa någonstans?

Sara sa...

De fanns på Ellos men vart väl slut sålda =( annars har jag inte sett dem på nätet tyvärr!