tisdag 26 oktober 2010

Kärlek!

Varit lite stygg på ett par olika sätt! Jag och Daniel gjorde en topphemlig ******* och ****** ** ******* ****** *** ** *** *** ****…orkar inte med censuren ;). Sen skulle jag ju inte köpa nån jacka…men ack! Kärlek! Monki säljer bombarjackor som är oversize och jag blev så kär i den vinröda så jag blev tvärt bara tvungen att köpa den! Så nu måste jag hänga ner några jackor i källarn så får de vänta till nästa år..så kan jag shoppa i källarn *skrattar*. Mina super duper vinter skor har kommit, och de var jätte fina! Lite små klumpiga men antar att jag får lära mej att gå snyggt i dem! Aja massa kärlek idag på olika sätt!
 
 

2 kommentarer:

Carro sa...

Men finaste sara, då behöver du ju inte dom där timberlandkängorna..? :)) Säääälj dom till mej!

Sara sa...

Fast jag BEHÖVER dem båda *skrattar* besides, jag har nog större fötter än dej fröken ;)