fredag 29 oktober 2010

Man ska väl

Jag har efter många år av förnekelse insett att vara hungrig och ha mens = kort stubin aka pms.  Jag tappar humöret rejält. Och om man kollar tillbaka är det nästan varje gång jag har själv tappat stubinen och bråkar tillbaka när jag pratar med en klient eller annan som jag normalt har en änglatålamod med så har jag haft mens. Jag har nog nån form av pms som blir värre när jag har lågt blodsocker!
Idag kommer mina svärpäron ner och ska vara hela helgen! Jag har den bästa svärfamiljen ever så det känns roligt att få träffa dem! Johanna, Daniel syster kanske kommer oxå! Vore awesome om du kunde! (Och jag ska se till att vara mätt och ha ipren i mig så pms monstret inte dyker upp!)
DSC_0120
Min svärmor!
Btw mina Timberlands <3
Picture0001
SNYGGA och SKÖNA = Happy camper!
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det bidde inga Timberlands för mig, när jag väl provade insåg jag att jag har för feta vader...fick plats men det var inte snyggt.... Jag har nu investerat i ett par klassiska clarks curlingkängor.

Sara sa...

Det är ju inte vänliga not bredare vader! Tråkigt men liväl goda new att du hittat andra!